Liity KD Naisten jäseneksi!

KD Naisten jäsenenä voit vaikuttaa poliittisella tasolla naisten tasa-arvoisen aseman vahvistamiseksi ja ihmisarvon kunnioittamiseksi. Jäsenenä rohkaiset naisia eri elämänalueilta tulemaan mukaan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen ja tuomaan siihen oman arjen kokemuksensa ja näkemyksensä.

KD Naisten jäsenenä toiminnan lähtökohtana on kristillinen ihmiskäsitys. Jäsenenä toimit erityisesti kansalaisten hyvinvoinnin edistämiseksi ja riittävien peruspalveluiden turvaamiseksi keskittyen perhettä, lapsia, naisia ja vanhuksia sekä heikommassa asemassa olevia koskeviin ajankohtaisiin asioihin.

KD Naisiin kuuluu Naispiirien kautta satoja jäseniä ympäri Suomen. Vaikutamme kaikilla yhteiskunnan tasoilla.

Sääntöjen mukaan Suomen Kristillisdemokraattiset (KD) Naiset ry:n jäsen voi olla jokainen, joka on Suomen Kristillisdemokraattien (KD) paikallisosaston naisjäsen. Liittyessäsi KD Naisten jäseneksi, sinut liitetään samalla oman asuinalueesi naispiiriin.

Liityt uutena jäsenenä puolueeseen sekä sen naisjärjestöön
Jos olet vasta liittymässä puolueen jäseneksi, niin lisää jäsenhakemukseen myös merkintä halustasi liittyä naisjärjestöön. Jäsenhakemuslomakkeen voit täyttää tästä.

Olet jo puolueen jäsen
Jos jo olet puolueen jäsen ja haluat liittyä KD Naisiin, täytä alla oleva lomake.